Vilken galen dag det var igår!

Jag vet ärligt talat knappt var jag ska börja! Bytesdagen var helt fantastisk! Vi hade förväntat oss en ström på kanske 100 kunder, men totalt kom det över 400!! Vi gick också med vinst på 6500kr, och vi som hade förväntat oss en vinst på 3000!
 
Det satt över 80 personer och bara väntade på att springa in och shoppa loss. Själva satt vi på Åter-VINNARE UF och alla volontärer på golvet och märkte de sista kläderna. Det kom in flera tusen klädesplagg! Det var en helt fantastisk dag, kön till kassorna var hur långa som helst och det var världens tryck.
 
Det var också superkul att sedan få ge pengar till säljarna, en man kom och tog ut en vinst på över 1000kr! Han blev jätteglad och det var underbart att se :)
 
I slutet av dagen var vi alla väldigt trötta och i alla fall jag somnade bums när jag kom hem. Trodde nästan allt var en dröm när jag vaknade idag, men det var det inte. DET KÄNDES SÅ HIMLA FANTASTISKT :D
 
Längtar som tusan till nästa mässa nu, jisses vilken underbar känsla det här var!
 
Fler bilder kommer sen! :)
 
 
/Matilda, kommunikationsansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Clara Danelid, Matilda Larsson & Madeleine Wickström. Sofia Eriksson saknas på bild.



NÄSTA BYTESDAG: Cykelbytardag, 21 april!!